Airsoft Forum banner

Najlepszy karabin airsoft dla początkujących?

2 reading
7.9K views 13 replies 8 participants last post by  Guges Mk3  
#1 · (Edited)
Cześć wszystkim,

Jestem nowy w airsofcie i chcę kupić swój pierwszy karabin. Jest tak wiele opcji i czuję się trochę przytłoczony. Planuję grać głównie w gry na zewnątrz z okazjonalnym CQB. Chcę czegoś niezawodnego, przyjaznego dla początkujących i niezbyt drogiego.

Z tego, co czytałem, AEGi wydają się solidnym wyborem dla początkujących. Marki takie jak G&G, Lancer Tactical i CYMA wciąż się pojawiają, ale nie jestem pewien, na jaki konkretny model się zdecydować. Również,,, czy powinienem od razu priorytetowo traktować ulepszenia, czy najpierw skupić się na ćwiczeniu i przyzwyczajaniu się do gry?

Przeczytałem ten wątek https://www.airsoftsociety.com/threads/best-aeg-beginner-gun-kubernetes/, ale szukam więcej wskazówek i porad. Jeśli masz jakieś rekomendacje lub wskazówki, zwłaszcza dotyczące równoważenia jakości i budżetu, byłbym bardzo wdzięczny!! Aha i jeśli to nie za dużo kłopotu,,, daj mi znać, jaki sprzęt powinienem kupić obok mojego karabinu.

Dzięki z góry za pomoc nowicjuszowi!!

Z poważaniem,
Derek Theler

#2 · (Edited)
Twoje badania przyniosły stare dane.

G&G zasnęło na nowym rynku graczy, a LT pozostaje w tyle i nie jest już liderem. CYMA to loteria, ponieważ CYMA to grupa produkcyjna... niektórzy w grupie są lepsi od innych... i niestety, ci, którzy produkują przedmioty na rynek dla początkujących, są dość trudni do rozróżnienia, a ich produkty są "wadliwe".

Najlepsze są kompletne pakiety i polecam pakiety Arcturus Sport. Są one nowym standardem z solidnym, zaawansowanym technologicznie AEG, dobrym akumulatorem i ładowarką oraz 1 roczną gwarancją dla ORYGINALNEGO właściciela.