Airsoft Forum banner

De echte en vuile kant van de Tokyo Marui M870 Gas Shotgun (hpa tm m870)

84K views 86 replies 22 participants last post by  Cheesydebris  
#1 · (Edited by Moderator)
Er wordt niet veel gezegd over de TM m870 shotgun, problemen en modificaties. Ik wilde deze informatie met anderen delen omdat de meeste van mijn zoekopdrachten leeg bleven!

Dus een snelle review-

Gas shotgun heeft een echte range van 150 ft op 3 schot!

TM kwaliteit

Neemt die goedkope spring tri shot shells

Tank haalt me ongeveer 7-8 shells (veel minder op 6 shot mode en slechts 50 ft range)

Niets nieuws hier dat je niet elders kunt vinden, ik wil graag weten hoe het is om er een te bezitten!

De echte deal:
Propaan is teveel voor deze shotgun, groen gas is teveel voor deze shotgun, 6 schot is waardeloos, geen vertrouwen in de gastank, en de shotgun lekt vaak. Constante demontage en opnieuw smeren zijn vereist.

Het heeft de hele game niet overleefd bij OLCMSS Freelander
Image

Maar toen het werkte, was het veel te leuk.

Dus wat maakt deze shotgun het waard om te bezitten? POTENTIEEL
Als men een betrouwbare stroombron kan krijgen en het lekken kan stoppen, zou deze persoon overblijven met een echt skirmishable shotgun dat niet langer een novelty item is, maar een kracht op het veld! Dus ik probeerde dit omdat een shotgun die geen grap was, iets is wat ik wilde.

Zo heb ik dit bereikt:
HPA!
en het was ongelooflijk gemakkelijk te doen. Er zijn een paar routes te gaan; $200 angry gun m4 stock met een hpa vulmondstuk vervanging (lelijke en dure $$$ route!) of mod je huidige gun naar hpa voor $20.

Hier is hoe ik mijn tm870 hpa'd heb met behoud van de originele stock en het behoud van de potentie om terug te keren naar de fabrieks gas set up.

Stap 1- Splits de originele stock in twee helften (wees voorzichtig met lijm, gebruik aceton of hitte)
Image

Stap 2- Knip de oude 8mm tubing uit en vervang deze door een gewenste lengte 8mm tube (makkelijk online te vinden, ik heb de mijne van amazon)
Stap 3- Koop een 8mm 1/8" schroefdraad fitting
Stap 4- Koop een 1/8" schroefdraad mannelijke quick disconnect (ik heb de mijne van amped airsoft)
Stap 5- Boor een 8mm gat in de onderkant van de stock grip.

Hoe deze stappen eruit zien:
Image

Laatste stappen- monteer de stock weer (lijm indien nodig)
Image

BAM! HPA shotgun voor ongeveer $20 aan onderdelen.

Waarom hpa? als je in een gebied woont met meer dan één seizoen dan zal de gastank niet betrouwbaar of bruikbaar zijn het hele jaar door.

Volgende probleem: LEKKEN! Zoveel lekken!
Mijn enige lek kwam altijd van de output release valve in de "gearbox" shell van de shotgun.
Image

Dus ik deed de typische move en kocht de cure-all SAT output valve!
Image

Nou, het werkte helemaal niet (dit was voor hpa). Ik dacht dat dit kwam omdat ik propaan gebruikte, dus ik haalde alles uit elkaar en smeerde alles. Ik gebruikte hierna alleen groen gas en nog steeds lekt! DUS demontage en weer smeren... Hierna kwam hpa op 80 psi, de shotgun presteerde verschrikkelijk op deze lage psi en na 3 games lekken! het leegde mijn luchttank. Dus ik besloot zelf met een oplossing te komen.

De Lek Fix:

Ik was nooit blij met hoe de valve, het gedeelte dat door de hamer werd geraakt, terugkeerde naar de gereed positie. Het leek niet erg stevig, en de valve die niet terugkeerde om te sluiten, veroorzaakte het lek. Dus besloot ik een sterkere veer in de output valve te plaatsen. Ik haalde 4 windingen van de fabriek tm output valve veer en installeerde deze in de SAT output valve. De Valve keerde nu heel stevig terug. Ik was bang dat dit betekende dat ik een betere hammer spring nodig zou hebben en een trial and error fase in zou moeten gaan, maar nee! het werkte en werkte als een droom. Ik heb 500 schoten/slamfires en 100% prestaties. Ik ga binnenkort naar red storm east en zal verslag uitbrengen.

Wat zou ik anders hebben gedaan?

Nooit $80 van mijn dollars voor de SAT output valve gegeven, ga in plaats daarvan naar een lokale hardware store en koop een sterkere veer voor je fabriek tm output valve en ik geloof dat je het prima zult doen.

Hoe is het nu?
Episch, ik draai op 95 psi, krijg 150 ft met .28g bbs, en 330 fps w/.20g bbs. Het was zeer effectief om te gebruiken en erg leuk! Niet langer bang om zonder gas te komen te zitten, betekent dat ik veel heb geschoten! en het lekte geen beetje. Ik heb vandaag 40 shells afgevuurd en heb me prima vermaakt. Voorafgaand aan hpa zou ik nooit zo vrij hebben geschoten.

Deel dit alsjeblieft, want anderen moeten weten dat er hpa-opties zijn, behalve de $200 angry gun optie of dure mod shops.

Attachments

#2 ·
Bedankt man! Mijn vriend heeft een shotgun, en als hij werkt, is het geweldig. En als hij het niet doet (vrij vaak), is het frustrerend en irritant. Hij is van plan om de "angry gun" route te volgen omdat hij de look mooi vindt, maar ik zal hem zeker naar deze gids verwijzen.

#3 ·
Bedankt voor het maken van deze thread. De m870 is angstaanjagend als hij goed werkt en als hij dat niet doet... nou, Uitstekende post over het algemeen. Helaas heb ik nog nooit gehoord dat iemand de SAT-klep heeft gekocht en probleemloze verbeteringen heeft gehad. Het is probleem na probleem. Wat me niet enthousiast maakt voor hun nieuwe gastank. Vraag: wat zijn je gedachten over de standaard TM-uitlaatklep? Zou je de voorraad nog steeds veranderen en zo ja, wat is dan de juiste manier voor de beste resultaten? Ik heb een 150% hamerveer besteld in afwachting. Bewerken: is de pro arms uitlaatklep beter?

#4 ·
Ik heb een paar onderdelen om de hier beschreven opstelling te gebruiken. Geweldige post en een schat aan nuttige informatie! :D

Zoals anderen hierboven al zeiden... En het is zo waar, als dit pistool werkt, is het een absolute werkpaard op het veld, maar... Als het faalt, o zo vaak, is het teleurstellend en frustrerend.

Hopelijk kunnen we dit draadje gaande houden als een verzameling van informatie. En handige tips en trucs.

Nadat ik de mijne weer in elkaar heb gezet, zal ik wat dingen bewerken!

#5 ·
Update:

Ik heb +10.000 schoten door de shotgun op 115 psi en ik meld GEEN problemen. Ik ben dit project blijven uitvoeren, ervan uitgaande dat ik om de paar honderd schoten olie zou moeten spuiten, om de 5.000 schoten een demontage en smering van de interne onderdelen zou moeten doen, maar nee! Ik heb de shotgun omgebouwd naar hpa en een sterkere klepveer geplaatst en het geweer presteert zoals het hoort. Ik heb deze shotgun met groot succes gebruikt bij Lion Claws Operation Red Storm East en gebruik deze shotgun uitsluitend in mijn wekelijkse schermutselingen.

Ik blijf me verbeteren met dit geweer, er zijn wat moeilijkheden bij het gebruik van een handbediende shotgun in vergelijking met polar stars, maar het is een feest.

Ik heb ontdekt dat de Six Shot-modus niet helemaal nutteloos is, in feite in zeer korte afstandgevechten is het ronduit smerig, lol.

Six shot is verwoestend in cqb, maar als je cqb op een bepaald niveau overschrijdt, is het weer nutteloos.

Meer upgrades;

Ik word sinds dag 1 lastiggevallen over het afsnijden van de buitenloop, het verkopen om een breacher te krijgen, een m4-kolf te krijgen; bla bla bla.
Er zit wel wat waarheid in wat ze zeggen, de binnenlopen op de volledige lengte tm870 zijn even lang als de breacher-versie (260 mm).
Ten slotte was ik onder de indruk van de prestaties, maar wist dat net iets beter deze shotgun over de top zou sturen.

Ik presenteer u de Wii Tech M870 Long Inner Barrels Set (6.03x380mm)

De eerste uitstap ging niet goed, ik zag geen prestatieverbetering. Ik stapte toen over van .28g of groene .25g bbs naar witte .25g bbs en dat was cruciaal. De vaste hop-up kan niet goed overweg met .28g bbs; en mijn groene bbs waren niet zichtbaar. Toen ik overstapte op .25g witte bbs en de afstand zag, was ik verbaasd. De verbetering bleek uit mijn volgende schermutseling, omdat ik al degenen kon aanvallen die mij aanvielen. Ik hoefde niet langer te wachten tot vijanden binnen bereik kwamen. De groepering is beter, maar niet al te opvallend, aangezien de groepering altijd goed was.

Het favoriete onderdeel van deze loopset zijn de meegeleverde afstandhouders/houders. Iets moeilijker te installeren, maar de afstandhouders zijn zo solide en elimineren die vervelende moerstrip op de ring van de ammunitiebuis. Na installatie is er geen loopwobbel en het is verreweg een van mijn favoriete aspecten van deze upgrade.

-Ten tweede kreeg ik de wii tech rail handguard

Het is een exacte kloon van een troy trx, maar veranderd om op een shotgun te passen. Ik ben er dol op dat dit de oude opstelling vervangt. Ik kan de armen nu gemakkelijk opnieuw vastdraaien zonder demontage, de armen komen vaak los. De rail kan zonder demontage worden verwijderd en onthult schroeven om veel demontage van het geweer mogelijk te maken zonder de loopconstructie te demonteren (hier wordt veel tijd bespaard). De onderste rail verwijdert niet zoals een echte trx, dus in de toekomst zal ik een trx kopen en deze op maat snijden voor een nog slankere handguard. De rail haakt op de pomparmen zoals elke railbevestiging voor een trx, afstandhouders door de trx squid gaten en schroeven in de armen. Heel eenvoudig en doordacht.

Wii Tech is een airsoftbedrijf uit Hong Kong dat zijn eigen spullen CNC-bewerkt. Nog nooit van ze gehoord, maar hun producten zijn van uitstekende kwaliteit en ik ben er dol op.

Attachments

#6 ·
Bedankt voor het maken van deze thread. De m870 is angstaanjagend als hij goed werkt en als dat niet zo is... nou ja

Uitstekende post over het algemeen. Helaas heb ik nog nooit gehoord dat iemand de SAT-klep heeft gekocht en probleemloze verbeteringen heeft gehad. Het is probleem na probleem. Wat me niet enthousiast maakt voor hun nieuwe gastank.

Vraag: wat zijn je gedachten over de standaard TM-uitlaatklep. Zou je de voorraad nog steeds veranderen en zo ja, wat is dan de juiste manier voor de beste resultaten. Ik heb een %150 hamerveer besteld in afwachting

Bewerken: is de pro arms uitlaatklep beter?
pro arms lijkt in alle opzichten precies hetzelfde product te zijn, alleen een andere kleur.

Als ik het opnieuw zou moeten doen, zou ik geen nieuwe klep kopen, maar gewoon een sterkere klepveer nemen en dan zou het goed moeten zijn. Ik persoonlijk vind de voorraad leuk (ik wou dat hij iets korter was, want ik heb korte armen) en het enige wat ik ga veranderen is het gooien van een amped lijn in de voorraad, twee keer heb ik nu knelproblemen gehad.

Ik ben klaar met groen gas, het weer hier aan de oostkust is te wispelturig, ofwel bloedheet of ijskoud. Lekken waren nooit het gevolg van de tank, dus ik weet niet hoe een nieuwe tank iets zou kunnen oplossen. mijn tank lekte wel, maar net als een gaspistool, verwijder de vulmond en vet ze in.

Ik heb een aantal onderdelen om de setup die je hier hebt beschreven te gebruiken. Geweldige post en een heleboel nuttige informatie! :D

Zoals anderen hierboven al zeiden... En dat is zo waar, als dit pistool werkt, is het een absolute werkpaard op het veld, maar... Als het faalt, o-zo-vaak, is het teleurstellend en frustrerend.

Hopelijk kunnen we deze thread draaiende houden als een beetje een compilatie van informatie. En handige tips en trucs.

Nadat ik de mijne weer in elkaar heb gezet, zal ik wat dingen bewerken!
Dat hoop ik echt!! Zo weinig echte info over dit pistool daarbuiten. Youtube-beroemdheden zeggen dat het perfect is, dit pistool is ronduit waardeloos in de originele vorm, maar een paar simpele mods maken dit GEWELDIG!

#7 ·
Bedankt voor het omhoog duwen van dit thead; je shotgun is gewoon... wauw. HĂ©, trouwens, wat is je huisadres en wat is je dagelijkse schema doordeweeks? Gewoon nieuwsgierig... ;)

Lol, maar serieus goed gedaan. Heb je een eigen YouTube-kanaal? Zo niet, dan denk ik dat je video's geweldig zouden zijn.

#9 ·
Je hebt een waanzinnig gave build man! Ik zou zeker gameplay beelden bekijken. Ik heb nog steeds een regulator nodig voor de mijne! Anders is het goed om te gaan. Weet je wat je maximale bereik is na het installeren van die Wii Tech loopset? Ik ben er wel door geĂŻntrigeerd. Lijkt handig als het je bereik zoveel vergroot! :D

#10 ·
Bedankt voor het omhoog duwen van deze draad; je shotgun is gewoon... wauw. HĂ©, trouwens, wat is je huisadres en wat is je dagelijkse schema doordeweeks? Gewoon nieuwsgierig... ;)

Lol, maar serieus goed gedaan. Heb je een eigen YouTube-kanaal? Zo niet, dan denk ik dat je video's geweldig zouden zijn.
Ik ben het ermee eens dat het best leuk zou zijn om naar te kijken
Ik heb misschien net een go pro gekregen :cool:

Je hebt een waanzinnig uitziende build man!
Ik zou zeker gameplay beelden bekijken. Heb nog steeds een regulator nodig voor de mijne! Anders is het goed om te gaan.
Weet je wat je maximale bereik is na het installeren van die Wii Tech barrel set?
Ik ben er wel door geĂŻntrigeerd. Lijkt handig als het je bereik zoveel vergroot! :D
ik zou zeggen 150 ft met .28g bbs maar de bbs zakken behoorlijk en voelen alsof ze er net komen. Nu met deze barrels en .25g kan ik een 12 inch brede boomstam raken op 150 ft, alle drie de bbs en ze raken de boom hard. Ik zal wat meer testen doen op maximaal bereik. Maar met deze barrels en .25g bbs zou ik vol vertrouwen zeggen dat het bereik op 175 ft is. (ik bedoel dat sommige bbs van ongeveer 3 schoten je doel zullen bereiken).

#11 ·
.... Ik heb mezelf er serieus van weerhouden er een te kopen.... EN nu wil ik er ECHT een -_-
Serieus, geweldige thread, er stond hier wat info die ik nog nergens anders had gehoord

#12 ·
Ik heb de mijne net ontvangen. Ik ben verliefd. Het rek is ZOOOOO GOED OMOMGOMGOGMGOMGOMGOGM
Nu shells nodig...

#13 ·
Ik heb misschien net een go pro gekregen :cool:

ik zou zeggen 150 ft met .28g bbs, maar de bbs zakken behoorlijk en het voelt alsof ze er net komen. Nu met deze barrels en .25g kan ik een 12 inch brede boomstam raken op 150 ft, alle drie de bbs en ze raken de boom hard. Ik zal nog wat meer testen doen op maximaal bereik. Maar met deze barrels en .25g bbs zou ik vol vertrouwen zeggen dat het bereik op 175 ft is. (ik bedoel dat sommige bbs van ongeveer 3 schoten je doelwit zullen bereiken).
Verdomme. Dat is een stuk beter dan wat ik krijg. Met .25's haal ik ongeveer 130 ft.
Ik wilde echt .3's gebruiken, maar de hop up in zijn originele vorm lijkt niet de lift ervoor te hebben...

.... Ik heb mezelf er serieus net van weerhouden er een te kopen.... EN nu wil ik er ECHT een -_-
Serieus, maar geweldige thread, er stond hier wat info die ik nog nergens anders had gehoord
KOOP ER EEN.

Ik heb de mijne net ontvangen. Ik ben verliefd. Het rek is ZOOOOO GOED OMOMGOMGOGMGOMGOMGOGM
Heb nu shells nodig...
Welkom bij de 870 master race.
M4's: meh.
Ak's: meh.
Mp5's: meh.
Bullpups: meh jk bullpups en AK's zijn <3
Maar TM 870's zijn waar het om gaat...

#14 ·
Ik kan je niet genoeg bedanken voor alle hulp die je me hebt gegeven. Ik ben de eikel die je op Instagram met vragen heeft bestookt. Ik heb de afgelopen dagen uren doorgebracht met meerdere technici van evike asgi en amped. Dit is wat ik heb bedacht: Ik heb een insteekkoppeling gekocht voor een 8 mm luchtslang naar een 1/8 npt draad, en een amped airsoft AGL met een 6 mm insteekkoppeling die ik los zal schroeven en waar ik de 8 mm koppeling op zal zetten.

#15 ·
Ik kan je niet genoeg bedanken voor alle hulp die je me hebt gegeven. Ik ben de eikel die je op Instagram met vragen heeft bestookt. Ik heb de afgelopen dagen uren doorgebracht met meerdere technici van evike asgi en amped. Dit is wat ik heb bedacht: ik heb een insteekkoppeling gekocht voor een 8 mm luchtslang naar een 1/8 npt draad, en een amped airsoft AGL met een 6 mm insteekkoppeling die ik los zal schroeven en waar ik de 8 mm connector op zal zetten.
Laten we beginnen met het plaatsen van voortgangsfoto's, mensen :)

#16 ·
Ik zou wel willen, maar ik ben nog niet begonnen. Ik wacht op die verdomde slipconnector :mad:. Ik heb letterlijk elk stuk HPA-gear besteld, van de tank, de regulator, de lijn en de AGL. Maar het ligt allemaal in mijn wapenkamer of kast, het een of het ander, omdat die stomme slipconnector uit China moet komen. De connector komt hopelijk tussen 17 oktober en 3 november binnen en je kunt er vergif op innemen dat hij die dag in elkaar wordt gezet en de foto's later die avond, want het zou niet te moeilijk moeten zijn.

Eagle-Die doorzichtige lijn die je voor je macro-lijn hebt gebruikt, als die onder mijn stalen staaf gaat, knikt mijn macro-lijn een beetje. Moet ik me zorgen maken of het gewoon zo laten? Ik ga een beetje van de kolf schuren om een kleine groef te maken, zodat de macro-lijn wat meer ruimte heeft voor minder knik in de lijn.

Eagle-Heb je een soort epoxy gebruikt om de kolf weer in elkaar te zetten? Ik vraag het omdat de weerhaken die hem bij elkaar hielden hun werk niet meer doen, en ik ben niet van plan deze kolf ooit nog te openen, want ik heb 2 kolven, een voor groen gas en een voor de HPA.

#17 ·
Eagle-Die duidelijke lijn die je voor je macro-lijn hebt gebruikt, als deze onder mijn stalen staaf gaat, knikt mijn macro-lijn een beetje. Moet ik me zorgen maken of het gewoon zo laten? Ik ga een beetje van de kolf schuren om een kleine groef te maken, zodat de macro-lijn wat meer ruimte heeft voor minder knik van de lijn.

Eagle-Heb je een soort epoxy gebruikt om de kolf weer in elkaar te zetten? Ik vraag het omdat de weerhaken die hem bij elkaar hielden het niet meer doen, en ik ben niet van plan om deze kolf ooit nog te openen, omdat ik 2 kolven heb, een voor groen gas en een voor de HPA.
Het knijpt de lijn een beetje, maar knikt nooit.

En ja, ik heb superlijm gebruikt om alles bij elkaar te houden. Het gaat prima.

Ik zal de kolf nog een keer openen om de agl-lijn te installeren.

Als ik een andere kolf had om mee te knoeien, zou ik experimenteren met het gebruik van bouten om de kolf te sluiten, zodat ik altijd toegang heb tot mijn lijnen.

#21 ·
Enkele kleine upgrades;
de Wii Tech Troy-knock-off heeft een permanente onderste rail en dat bevalt me niet, dus ik heb een Troy TRX gekocht en hem verknipt!

Het wordt binnenkort geschilderd, ik probeer net te beslissen welke anodisatie ik wil.

Wat gameplay van deze week;

Attachments

#22 ·
Net klaar met mijn conversie. Voor iedereen die niet geĂŻnteresseerd is om terug te keren naar de "standaard" GG-vorm, kan de standaardlijn worden gebruikt voor de conversie, hij is lang genoeg (ik heb er meer dan een inch afgesneden om hem te krijgen waar ik hem wilde hebben).
Als je deze route volgt, en ervan uitgaande dat je een nippel bij je tank/regelaar hebt gekregen (ik wel, bij het kopen van een nieuwe), dan is het enige onderdeel dat je moet kopen de 1/8e inch slangpilaar om de nippel op je lijn te schroeven. Lowes/Home Depot had het niet, ik moest naar een lokale loodgieterswinkel om er een te vinden.
Nog geen lekken voor mij, maar ik kan al zien dat ik aan die hopup moet werken...

Voor wat testschieten heb ik gekozen voor net onder de 40 PSI voor een min of meer vlakke hop met een .3. Bereik en vliegtijd zijn echter erbarmelijk, een chrono met een .2 vertelde me dat ik 158 FPS deed. Twee van de BB's lijken een bijna vlakke (zo niet korte) baan te hebben, maar de derde schiet altijd omhoog.
Ik wil echt op de .3's blijven (aangezien ik er zo'n 30K op voorraad heb), dus ik zal hierna kijken naar hopup/loop mods.

Attachments

#23 ·
Oké, het is tijd om te stoppen met rond te kijken en te beginnen met bijdragen, dus laten we het hebben over de zware interne upgrades die ik aan mijn M870 heb gedaan.

Er zijn veel opties voor upgrades, maar als ik dat doe, houd ik ervan om me aan één bedrijf te houden in de hoop dat alle onderdelen goed met elkaar samenwerken. Pro Arms, SAT en Nebula hadden allemaal goede opties, maar WIITECH had de meeste, samen met gedetailleerde informatie over hun product. De onduidelijkheid van de andere bedrijven stootte me af, omdat ze buitenlands waren, nam de angst om van hen te kopen toe.

Dus wat heb ik gekocht? Ik heb het volgende gekocht:

6.03x 380 mm precisieloop
CNC-bewerkte laadarmen
CNC-bewerkte hop-up unit
Roestvrijstalen klepsteel
150% veer
Top Gas (propaan) CNC-bewerkte nozzle unit.
--------------------------------------------

Ik heb deze specifieke upgrades om een paar redenen gekocht.

1. Ten eerste wilde ik de binnenkant van de machine zoveel mogelijk reviseren. Tokyo Marui maakt fantastische wapens, maar vanwege hun regelgeving moeten ze creatief zijn. Wat ik wil zeggen is dat de interne onderdelen PLASTIC CRAP zijn, en ik ben er verbaasd over dat ze zo lang hebben meegemaakt. Ik wilde hier zoveel mogelijk metaal in gooien, want op een gegeven moment zullen de standaard materialen falen.

2. Omdat ik voor een grote hoeveelheid upgrades ging, leek het me logisch om me op één bedrijf te concentreren.

3. Ik wilde bereik en kracht, en geloof me ... ik heb het gekregen
----------------------------------------------

Dus hoe gaat het na de upgrades, ik zal het delen. Vanwege de staat waarin ik woon, zijn de FPS-limieten hoger dan de meeste en ik zie mezelf niet vaak verhuizen, maar ze schiet hard, omdat het een shotgun is, heb ik nog geen nauwkeurige meting gekregen, maar het is dreigend.

De precisielopen, de top gas nozzle en de versterkte veer en klepsteel betekenen dat als die bb's eruit komen, ze wat pit hebben. De laadarmen en hop-up zijn er ook voor stevige betrouwbaarheid.
----------------------------

Problemen? Nou, niet echt, alles is goed geweest, hoewel ik geen kans heb gehad om het maximale bereik te testen en de bb's te vinden die ze lekker vindt. Ik heb .30's geprobeerd, maar mijn succes ermee is beperkt geweest. Ik heb gewoon niet de juiste gelegenheid gehad om erachter te komen hoe ver ik kan schieten en welke bb's ik het beste kan voeden.

De buitenkant is gereviseerd en nou ja, als ik een fatsoenlijke foto heb, zal ik die ook uploaden en erover praten

#24 ·
Nieuwe updates over "the real and dirty"

Dus jongens, het is een tijdje geleden en ik heb wat nieuwe info.
-Ballahack-reis
-Mislukkingen!
-Nieuwe onderdelen!
-NIEUWS!

Ballahack-reis
Ik heb onlangs (ongeveer) mijn shotgun meegenomen naar ballahack airsoft om wat goobs te verslaan met amped airsoft. Shotgun presteerde iets minder dan ik wilde. Waarom? Omdat ze bij Ballahack niet bekend zijn met HPA, dus het was een frisse ochtend. Ze zetten mijn psi laag... zo'n 85... ze vreesden dat de fps zou toenemen naarmate de dag warmer werd (zo werkt het niet...) hoe dan ook, het was het beste veld waar ik ooit ben geweest! (een echte aanrader; veldmaarschalken overal!)

Shotgun deed het geweldig! veel complimenten en zo. Was zeker een kracht op het veld, wat ik altijd al van een shotgun wilde.

En amped gaf me een geweldig cadeau!

Het is een aangepaste AGL-lijn voor de tm870,
waarom? omdat mijn vorige lijn zou knikken en lucht zou laten ontsnappen! nu geen problemen!

Nasleep: Mislukking!!

ish kapot!!

Nou, dit is de eerste mislukking van deze shotgun.

Nieuwe onderdelen

Allemaal nieuwe geweldige spullen van Wii Tech!
Ik bestelde de cnc hop up kamer, laadplaten, Top gas nozzle en hamerveer.

Waarom heb ik dit allemaal besteld?

Ik wilde de hop up kamer kopen en eindigde hiermee! lol
Ik wilde de hop up unit kopen omdat hij van plastic was en er veel loopgewicht op dit onderdeel komt en ik wil dat mijn wapen stevig is. Ook als ik de fps kan verhogen, betekent dit dat ik de psi kan verlagen en lucht kan besparen.

De andere dingen zijn om de verzending te rechtvaardigen. lol

*Let op*

Voel je NIET verplicht om dit allemaal te kopen om een geweldige shotgun te hebben, als budgetspeler wil ik jullie laten weten dat ik hard ga op deze shotgun (zie video's) en de laadarmen en laaddoppen vertonen geen slijtage. Ik ben ervan overtuigd dat een nieuwe cnc laadarm en nozzles niet nodig zijn. Ik wil dat anderen weten dat dit geen kostbaar project hoeft te zijn. Nogmaals, ik heb dit allemaal gekocht omdat ik wist dat ik het in de toekomst wel zou doen en ik wilde verzendkosten besparen.

NIEUWS!

Ik weet niet hoe ik contact kan opnemen met TM om een vervangende hop chamber cover/mount te krijgen, dus ik neem contact op met de winkel waar ik de shotgun heb gekocht en geen hulp.
Dus ik nam contact op met wii tech omdat ze de shotgun game lijken te beheersen!
Geweldig nieuws; er wordt een cnc vervangende hop up cover geproduceerd!

Blijf shotgunnen, mijn vrienden!
Instagram & Youtube: 258eagle

Attachments

#25 ·
Anyhoo ik neem aan dat dit zou werken met alle gas shotguns?

#26 ·
Heeft iemand hier geprobeerd de full size in CQB te gebruiken? Ik twijfel tussen de breacher en de full size, dus ik dacht dat jullie misschien konden helpen. Ik ben al van plan om de Angry Gun stock adapter te kopen. Als ik de full size loop afsnijd tot de pomp en dat combineer met de stock adapter, is het dan CQB-geschikt?