Airsoft Forum banner

Beste gas blowback glock

13K views 46 replies 10 participants last post by  airpowertactical  
#1 ·
Hallo, ik heb uw hulp nodig met betrekking tot twee glocks. Umarex glock 45 gen 5 en umarex glock 17 gen 5. Welke is de beste?

#3 ·
Geweldig...nee, op geen enkele manier geweldig. Een losse QC-niveau dat VFC door Umarex is opgelegd, heeft veel slechte eenheden met een hele lijst problemen en defecten op de markt toegelaten.

Wat betreft wat het beste is...van de twee die je hebt genoemd. De betere eenheid zou de G17 zijn, want dat is een Full Size en de G45 is een Compact, dit komt door de iets langere binnenloop.

Maar als je het beste wilt...zal het geen van deze eenheden zijn...

#4 ·
Geweldig... nee, op geen enkele manier geweldig. Een losse QC-niveau dat VFC door Umarex wordt opgelegd, heeft veel slechte eenheden met een hele lijst problemen en defecten op de markt toegelaten.

Wat het beste is... van de twee die je hebt opgesomd. De betere eenheid zou de G17 zijn, want dat is een Full Size en de G45 is een Compact, dit komt door de iets langere binnenloop.

Maar als je het beste wilt... zal het geen van deze eenheden zijn...
Dus welke is de beste op de markt?

#5 ·
Dat zou de Tokyo Marui zijn, met name de latere varianten met de hop-up voor 50 yard.

#7 · (Edited)
Maar die plastic slede zorgt voor zeer snelle en snelle schoten, omdat er zeer weinig massa is in vergelijking met een metalen slede.

De G3 heeft een zwak punt dat moet worden verzacht door één rubberen bus. De Gen4 heeft dat probleem aangepakt...maar het pistool is NIET GESPECIFICEERD voor 150psi werking...maar het kan het aan, maar YMMV...

#12 ·
Maar die plastic slede zorgt voor zeer snelle en snelle schoten, omdat er zeer weinig massa is in vergelijking met een lichtmetalen slede.

De G3 heeft een zwak punt dat moet worden verzacht door één rubberen bus. De Gen4 heeft dat probleem aangepakt... maar het pistool is NIET GESPECIFICEERD voor 150psi werking... maar het kan het aan, maar YMMV...
Wat is dat zwakke punt? Ik heb een TM G19 gen 3.

#10 · (Edited)
Hallo, ik heb uw hulp nodig over twee glocks. Umarex glock 45 gen 5 en umarex glock 17 gen 5. Welke is de beste?
De keuze tussen de Umarex Glock 45 Gen 5 en de Umarex Glock 17 Gen 5 hangt af van uw voorkeuren en behoeften. Lees ook dit artikel zodat u begrijpt hoeveel airsoft echt kost
  • Als u een compacte optie wilt, kies dan voor de Glock 45.
  • Als u de voorkeur geeft aan een pistool van volledige grootte, kies dan de Glock 17.
  • Overweeg de magazijncapaciteit, de compatibiliteit met accessoires en het persoonlijke comfort bij het nemen van uw beslissing.
Beide zijn kwaliteitsvolle airsoft-replica's, dus kies degene die aan uw eisen voldoet.

#11 ·
Als jullie het niet erg vinden, ga ik een discussie kopiëren en plakken die ik net had met een andere vaste klant op een ander forum over Crappy VFC gemaakte "EF/Umarex Glocks":

Ik heb een recent nieuwe EF Glock 17 4th Gen en als een zogenaamd "premium" prijsklasse GBBP is het rommel in vergelijking met zoveel andere merken uit Taiwan of China in veel lagere prijsklassen.

• De trekker is VERSCHRIKKELIJK - korrelig en met een mijl lange trek die EINDELIJK eindigt met een inconsistente release van 9 tot 10 lbs.

• Het slordig noemen van de productie is een understatement. Je kunt daglicht zien door de volledige 1 mm GAT tussen de Slide en het Frame, wat betekent dat je ook het ONGEZWARTE Metalen subframe ziet waar de Slide op rijdt!! (WE Tech zwakt hun subframes af op hun G-17 en GP1799 modellen)

• Nauwelijks 300 fps met .20 BB's.

• Ze kunnen je geen verdomde schroefdraadloop geven op een +$225USD Retail / $179USD Street geprijsde GBBP??? GMAB!
6 maanden nadat ik de VFC "EF / Umarex" G-17 gen4 kocht, kocht ik een WE Tech GP1799 (een combo G17 binnenin en een Walther P99 buiten) en dat ding had een bijna perfecte trekker (geen gruis, lange trek en een 7 lbs drop), de vizieren zaten precies goed voor 25 yards met .25 BB's en de 5 schots groepen waren minder dan 1-1/2 inch! Standaard vizieren zijn ook perfect, met gekleurde lichtbuizen.

Ik ben er dol op, de Polymer frames zijn prachtig, sierlijk maar toch gemeen uitziend, een ongelooflijk goed gemaakte gieting, bijna onzichtbare naden. WE Tech is ver voorbij die waardeloze "Pot Metal" dagen, de slide is een prachtige high-strength Aluminium gieting, dan CNC afgewerkt en bijna 18% lichter dan de VFC EF Glock slides. Intern is het meestal TM Glock 17/19 mechanisch, maar de WE T onderdelen zijn veel beter materiaal en afwerking dan de VFC Glock's en ik zie geen reden voor onderdelen om te falen, in tegenstelling tot veel eerdere WE T GBB 1911 en Hi-capa series. Ik kocht een heleboel van de geheel zwarte en zilver/zwarte GP1799 T1's van een Taiwanese dealer in de groothandel om te verkopen in mijn kleine wapensmederij. Verkocht er 10 in slechts een maand aan de lokale bevolking.

Ik ben NIET Evike.com aan het promoten, zij zijn veel van de Online / In Store dealers die WE Tech verkopen, kijk eerst rond, maar op dit moment hebben ze de Black / Black GP-1799 T1 in de aanbieding. De Brushed Silver en Tan T1 is nog goedkoper, ziet er wat heter uit (ik heb ze allebei). Ik heb de Black/Black al gezien voor $95 in de aanbieding.

Image

#13 ·
De beste airsoft Glock die je kunt kopen is een Tokyo Marui. Geen discussie. Hun eerste model G17 zal de meeste andere merken op de markt overtreffen. En dat is een oud wapen.
Hun Glocks worden steeds beter met elke release, dus ik zou zeggen alles met de nieuwe 15mm bbu (G19 gen 3 en verder) zit je goed.

#15 ·
De beste airsoft Glock die je kunt kopen is een Tokyo Marui. Geen discussie. Hun eerste model G17 zal de meeste andere merken op de markt van vandaag overtreffen. En dat is een oud pistool.
Hun Glocks worden steeds beter met elke release, dus ik zou zeggen dat alles met de nieuwe 15mm bbu (G19 gen 3 en verder) goed zit.
Sorry, ik geloof niet dat de TM Glock 17 of 19 de beste zijn om de voor de hand liggende reden ..... busjes helpen of niet, de slede is NOG STEEDS polymeer plastic. Op de lange termijn zal het nog steeds barsten en breken op zijn zwakke punten, het uiteinde van de loop en bij het uitwerpgebied. Ik heb ze gezien en eraan gewerkt voor airsoft speler klanten, zelfs de meest recente generaties. Scheuren beginnen zich te vormen.

Ook hebben de TM G17 gen 4 en G19's out of the box zware trekkerbewegingen en geen scherpe ontgrendelingen. Zeker niet zo verschrikkelijk als de EF Glocks die gewoon pure rotzooi zijn. De beste metingen die ik heb gekregen met een digitale trekkerbewegingsapparaat op een nieuwe TM G17 gen 4 waren 5,25 lbs, een nieuwe EF Glock G17 gen 4 (ik heb er een van 6 maanden oud) is een verbazingwekkende 8 lbs en korrelig als de hel voordat hij eindelijk de slagpin laat vallen!

Out of the box WE Tech GP1799 T1 (volledig G17/19 intern) heeft een scherpe 2,45 lbs trekkerbeweging! Ik heb er een heleboel van gekocht en ook WE T G17's om uit mijn winkel te verkopen van een dist in Taiwan en de G17 gen 4's hadden ook scherpe 2,2 tot 2,8 lbs trekkerbewegingen. De WE T "clone" Glock 17 gen 4's zijn van binnen precies hetzelfde als de WE T GP1799, die TM Glock klonen zijn. Beide typen hebben vliegtuig-aluminium CNC-afgewerkte slede, veel sterker dan de Poly-slede van TM en ze wegen in wezen hetzelfde, dus de WE T's cyclen net zo snel als een plastic TM Glock.

(boven naar beneden: EF G17g4, WE T GP1799 T1, WE T GP1799 T2 Tan/Alum)
Image

WE Tech heeft de afgelopen jaren echt "een stapje hoger" gezet in hun bouwkwaliteit in hun GBBP's, een groot verschil met de soms twijfelachtige pistolen die ze 7 tot jaren geleden maakten. Ik heb de hele "Dinosaur" genaamde Series Hi-capa 2011A1's die ik gebruik voor Airsoft Run n Gun en andere type één-op-één wedstrijden, ze zijn ver superieur aan en andere merk Hi-capa's waar ik tegen heb geconcurreerd. Nogmaals, vliegtuig-aluminium CNC-afgewerkte slede, vezelversterkte Poly/Alum frames, prachtige scherpe triggers direct uit de doos.

Image

#14 · (Edited)
Voorkant van de veer, maar een kleine, zachte 50 (of minder) duro-bus (polymeerring) verzacht de impactkrachten.

Image

Schuif hem gewoon aan de voorkant van de veergroef.

De 19 heeft dat probleem echter niet echt. Het zijn de legacy 17 en 18C die het probleem hebben.

#16 ·
Plus waar merk je de scheur op? Op de TM-slides waarvan ik weet dat ze faalden... en ik ken er eigenlijk maar 1. Als je een scheur ziet... zou hij al kapot zijn gegaan.

#18 ·
De meest recente WE-aankoop die ik deed, was een WE G17 Gen 4. Nog geen twee weken later bleef de slede hangen aan de kantelende loop. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt met een Glock en geen hoeveelheid schuren kon het probleem oplossen. Sindsdien ben ik huiverig om mijn zuurverdiende geld aan WE-Tech te geven. De opportunity cost voor iets als een Marui in dezelfde prijsklasse zou me te veel pijn doen 😂.

Betreffende TM Glocks - Natuurlijk is de plastic slede geen voordeel. Maar dat is wat nodig is om een kwaliteitsproduct te krijgen. Uit persoonlijke ervaring is Marui voor mij het meest betrouwbare merk geweest. Ik weet dat waar ik er een op richt, het zonder fouten zal raken. Dat kan ik niet zeggen over de meeste andere merken die ik heb gebruikt.

Ik maak er gewoon een punt van om vervangende plastic sledes te kopen. Er is een enorme markt voor metalen sledes voor Marui's, maar ik vind dat ze de cyclus te veel vertragen. En als je dan een metalen slede hebt, moet je andere dingen upgraden om het te laten werken. Ik houd ervan om "de motorkap gesloten te houden" en het te laten draaien zoals bedoeld. Er zijn genoeg sites die originele plastic sledes verkopen, dus met een paar reserveonderdelen ben ik klaar.

Betreffende de trekkerdruk - Het maakt voor mij geen verschil of het pistool presteert.

#19 ·
Ik heb de gebruikelijke scheuren aan de voorkant van de slede gezien, ik denk dat iedereen dat gebied wel kent, maar ook aan de rechterkant van de slede onder de uitwerpopening. Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar die kwam niet tevoorschijn omdat het maar een haarlijn was, het best te zien met een 5x vergrootglas. Toegegeven, geen van de eigenaren had die extra bufferring, maar ik betwijfel of iets zo hards als een polymeerring iets zou hebben tegengehouden! Waarschijnlijker zou een buffer van zeer stevig rubber materiaal, zoals we gebruiken in echte 1911's, S&W's, Glock's. enz. een verstandigere keuze zijn, zelfs voor Airsoft. Ik gebruik er een in mijn EF Glock 17/4, zelfs met hun dubbele veer terugslagsysteem en merk dat de terugslag minder hard is bij volledige slede-terugslag.

Ik moet toegeven dat de EF Glocks de meeste terugslag hebben van alle airsoft Glocks die ik heb geschoten. Het is duidelijk dat de EF Glock (de weinige waar ik toegang toe heb gehad, inclusief de mijne) de strakste 'pasvorm' van magazijn naar gaskamer moet hebben of een grotere kamer voor meer gas. Hoewel het de EF Glocks geen hogere fps lijkt te geven dan de WE T GP- of G-17-modellen. De TM Glocks hebben de laagste gemeten fps van alle Replica Glock's die ik heb getest met hetzelfde merk Green Gas (Swiss Arms, 110psi GEEN siliconen).

@ Nikolai - Ik moet zeggen dat ik nog nooit een slede heb zien vastzitten of beginnen te blokkeren op een WE T GP1799 of G-17. Als er al iets is, CNC-freest WE T die loopopening in de snuit van de slede een beetje te groot, waardoor de loop een beetje te veel verticaal kan bewegen als hij in de batterij zit. Natuurlijk MOET de loopopening een beetje ruim zijn om de loop te installeren en te verwijderen vanwege de aard van hoe een "Glock" is ontworpen, dat de loop VEEL moet kantelen om hem uit de slede te verwijderen. Heb dat probleem niet met een 1911/2011-ontwerp of zelfs een P92 of M9 Beretta die ook de loop eruit moet halen, net als een Glock, en moet ik zeggen dat het Beretta-ontwerp veel ouder is dan elke Glock en de soortgelijke Duitse Walther P35 die dateert van voor de Tweede Wereldoorlog zelfs een ouder ontwerp is dat Beretta "als het ware" heeft geëmuleerd.

Ik wou dat ik je WE T G17 kon zien om erachter te komen wat er niet klopt om de loop te laten blokkeren? Ik heb een heleboel WE T G17's gekocht en verkocht, tot nu toe heeft geen enkele problemen gehad, ik heb ze allemaal geïnspecteerd, een beetje aangepast als ik iets zag, voordat ik ze lokaal verkocht. Ik gaf iedereen aan wie ik ze verkocht een garantie van 6 maanden omdat ik geen "geautoriseerde" fabrieksverkoper ben. Ik heb zoveel vertrouwen in die G-17's.

Ik kan echter niet concurreren met Evike en Airsoft Megastore op de GP-1799's, aangezien zij officiële wederverkopers zijn, ze hebben ze in de uitverkoop verkocht voor slechts $ 90 + verzendkosten. (Ik moet de dure "retail" luchtvracht uit Taiwan betalen.) In feite heeft Evike de GP1799 T1 (targetmodel) momenteel in de aanbieding voor $ 15 korting op hun reguliere straatprijs (retail hiervoor is $ 155). GP1799 T1 Sale

Om het duidelijk te maken, terwijl de WE T GP1799 BUITEN een G17 was die een "baby" had met een Walther P99, zijn alle buitenste "knoppen" en de trekker, en BINNEN PURE TM Glock-klonen! Je kunt ELKE interne onderdelen die zijn gemaakt voor een TM of EF Glock 17/19 vervangen in een WE T GP1799. Maar, behalve de polymeer trekker op de WE T GP1799 (een beetje teleurstellend, maar dat geldt ook voor de plastic EF- en TM-trekkers), zijn de interne onderdelen allemaal premium aluminium!

Ik heb net een volledig aluminium SAI Tier One Flat Trigger geïnstalleerd, bedoeld voor de TM G-17/19 in mijn Tan en Brushed Alum GP-1799 die ik gebruik voor IPSC- en Run n Gun airsoft-wedstrijden. Het was een "drop in" Ik ben dol op het gevoel.
Image

#20 ·
Ik hoop dat de binnenkant daadwerkelijk zinklegering is, een hoogwaardige Zn-legering. Puur premium aluminium zou te zacht zijn...en zou snel slijten.

Hoewel deze discussie enkele losse details in mijn hoofd naar boven heeft gebracht.

De WET-modellen van de Glocks die WE uitbrengt, zijn van een betere kwaliteit.

Niet te verwarren met gewone WE Glocks die problemen hebben met originele gereedschappen waardoor lopen vastliepen en uiteindelijk braken tussen kraag en kamerhuis.

#22 ·
Ik hoop dat de interne onderdelen daadwerkelijk zinklegering zijn, een hoogwaardige Zn-legering. Puur premium aluminium zou te zacht zijn...en zou snel slijten.

Hoewel deze discussie wat losse details in mijn hoofd naar boven heeft gebracht.

De WET-modellen van de Glocks die WE uitbrengt, zijn van betere kwaliteit.

Niet te verwarren met gewone WE Glocks die problemen hebben met originele gereedschappen, waardoor de lopen vastliepen en uiteindelijk braken tussen de kraag en de kamerbehuizing.

View attachment 286758
Ik heb niet "puur aluminium" gezegd, en WE T adverteert de GP1799 en nieuwere G17 als "Aluminium van luchtvaartkwaliteit", wat een hoge treksterkte heeft ..... Ik was 22 jaar lang USAF-piloot, regulier en reserve. 27e Spl Ops Wing.

De kapotte G-17 die je hierboven laat zien, is een Umarex EF G-17, gen onbekend. Geen WE Tech. WE Tech heeft geen "roll-on" of gestempelde "bedrijfsmarkeringen" ...... reden, WE Tech's Glocks zijn niet "gelicentieerd" !! Alle WE T's hebben "G-17" in de aluminium slede gegoten, geen Glock-icoon etc.

#23 · (Edited)
Nee, dat heb je niet gedaan en ik heb je geciteerd. En je zei:

Wat is dat zwakke punt? Ik heb een TM G19 gen 3.
(Snip)

... of EF Glock 17/19 in een WE T GP1799. Maar, behalve de polymeer trekker op de WE T GP1799 (een beetje teleurstellend, maar dat zijn de plastic EF en TM trekkers ook), zijn de interne onderdelen allemaal premium aluminium!

Ik heb net een volledig aluminium SAI Tier One Flat Trigger geïnstalleerd, bedoeld voor de TM G-17/19 in mijn Tan en Brushed Alum GP-1799 die ik gebruik voor IPSC en Run n Gun airsoft wedstrijden. Het was een "drop in". Ik ben er dol op.
View attachment 286757
Je hebt niets over Zn-legering vermeld.

Hoewel 6061, 5052, 2014 en 2024 hoogwaardig vliegtuigaluminium zijn met treksterkte, is het niet slijtvast. Neem twee stukken en wrijf...het zal snel slijten.

Maar er is de 1000-serie...het is goed tegen lichte slijtage...waar sommige AL Airsoft-slides van gemaakt zijn (Proarms, PGC)...

Een veel voorkomende misvatting is dat er een "lucht- en ruimtevaartkwaliteit" of "vliegtuigspecificatie" van aluminium bestaat. Verschillende soorten aluminium uit (maar niet beperkt tot) de 1000-serie, 2000-serie, 5000-serie, 6000-serie en 7000-serie worden routinematig gebruikt in de lucht- en ruimtevaartindustrie.

En waarom zou een licentie een Taiwanees bedrijf tegenhouden om te doen wat ze willen.

Ik heb er 8 in gebruik op een jaarlijkse schietbaan in MN voor Police Explorers.
Image

Image

Image

Ga er niet van uit dat je een "licentie" nodig hebt om een replica in Azië te maken.

En ze zijn niet allemaal gegoten aluminium slides....de meeste zijn zink. Ben er geweest, heb het zien monteren...

Hier is een aanwijzing dat het een WE is

Image

We plastic spacer voor de Spring Guide. VFC/UM hebben dat niet in de slide gesneden...en de spring guide is geen dubbel type.

En mijn volledig gemarkeerde WE's hebben ook de spacer.
Image

Maar, WE Glocks zijn een lange weg gegaan na het maken van hun eigen HK3P/3PHK tooling...die ze rond 2006 hebben verworven

#24 ·
Ik zei inderdaad, zoals u citeerde, "Premium" Aluminium", niets over specifieke "kwaliteiten".

"SLIJTAGE" (dwz Aluminium) is geen probleem met Airsoft-pistolen, ze zullen nooit genoeg worden afgevuurd om op die manier te slijten. BREUK (scheuren) IS een probleem bij Airsoft-pistolen, vooral als de slede van polymeer of een ander type plastic is.

En ALLE GP1799's zijn aluminium CNC-afgewerkte slede, net als de nieuwste G-17's ... Punt. Net als ALLE van de "Dinosaur" genaamde Hi-Capa's.

#25 · (Edited)
Image

Image

Image

Ik heb een paar foto's van mijn WE Glock gevonden. Na een week begon hij zo vast te lopen. Ik merk dat de markeringen anders zijn dan die van jou, Guges. Misschien betekent dat iets, ik weet het niet. Ik hoor gewoon te veel negatieve dingen over WE om ze nog een kans te willen geven, geen woordspeling. Er zou veel positieve feedback van gebruikers nodig zijn voor nieuwe producten om dat te laten gebeuren.

#26 ·
View attachment 286766
View attachment 286767
View attachment 286768

Ik heb een paar foto's van mijn WE Glock gevonden. Na een week begon hij zo vast te lopen. Ik merk dat de handelsmerken anders zijn dan die van jou, Guges. Misschien betekent dat iets, ik weet het niet. Ik hoor gewoon te veel negatieve dingen over WE om ze nog een kans te willen geven, geen woordspeling. Er zou veel positieve feedback van gebruikers voor nodig zijn om dat te laten gebeuren.
Ten eerste, de verschillende handelsmerken zijn omdat JOUW de echte WE Tech G-17 uit de periode van 2019 is, ik weet niet wat Guges zogenaamd laat zien! Ik heb NOOIT een WE T G-17 van welke fabricagedatum dan ook gezien, met het Glock-logohandelsmerk of de patentnummers van Glock! En ik heb net een recente partij WE G-17's verkocht die ik in januari uit Taiwan kreeg!

Ten tweede, al deze slijtage (zie fotomarkering) is duidelijk JAREN gebruik, misschien zelfs misbruik, omdat ik geen smeermiddel op de metalen onderdelen zie!! Je moet onderdelen die tegen andere onderdelen bewegen, SMEREN. Geef de fabrikant niet de schuld van vastloopproblemen als je je pistool niet plichtsgetrouw SMEERT.

Ik zie meer airsoft (en echte stalen) wapens binnenkomen voor reparaties omdat de eigenaren nalatig zijn met het schoonmaken en goed smeren van hun pistolen. Het ENIGE handwapen waar je mee wegkomt door NIET te smeren (als eigenaar) is een revolver!

Koop wit lithiumvet en smeer je wapens! Het BLIJFT ZITTEN, verdampt niet zoals siliconensmeermiddelen of aardolieoliën en is gemakkelijk schoon te maken als het vuil wordt. Grafietsmeermiddel is een andere optie, maar het is duur en rommelig.

Image

#29 · (Edited)
De mijne zijn echte WE's...alleen omdat je er nog nooit een uit de eerste hand met deze markeringen hebt gezien, wil niet zeggen dat ze niet bestaan. Het betekent gewoon dat ik meer verbonden ben/was met de industrie. Dit zijn legitieme Asia-only WE's met volledige markeringen...zoals aangegeven door de klassieke WE gasmagazijnplaat.

Image

en hun extra versiering...ze hebben ook het Glock-logo op hun magazijnen vervangen.
Image

Nogmaals, dit zijn alleen in Azië verkrijgbare modellen die nooit in de VS worden verkocht...maar hier kunnen komen door de juiste mensen te kennen.

Ik heb nog maar 3 van die bodemplaten intact...helaas hebben de Explorers door per ongeluk de magazijnen te laten vallen de andere kapot gemaakt en heb ik gewoon de standaard teruggeplaatst.

#32 ·
Die van mij zijn echte WE's... alleen omdat je er nog nooit een uit de eerste hand hebt gezien met deze markeringen, wil niet zeggen dat ze niet bestaan. Het betekent gewoon dat ik meer verbonden ben/was met de industrie. Dit zijn legitieme WE's alleen voor Azië met volledige markeringen... zoals opgemerkt door de klassieke WE gas magazine plaat.

View attachment 286770

en hun extra versiering... ze hebben ook het Glock-logo op hun magazijnen vervangen.
View attachment 286771
Maar er is nergens een enkel "WE T" LOGO, geen "Atom met een W" erin, geen WE-logo op de grepen, niets. Aftermarket baseplates of volledige WE T G-17 serie mags kunnen overal gekocht worden, ik heb er 20 gekocht van Evike en Airsoft GI in LA! Niets op je vele foto's bewijst dat het WE Tech G-17 is! De vingeruitsparingen op de slede die je laat zien, zijn op GEEN ENKELE WE Tech G serie GBB te vinden! WE's hebben allemaal diepe sleuven, niet wat je op de foto laat zien!

Op de WE Tech TAIWAN website voor G Series GBBP's staan GEEN G-17's die er ook maar enigszins uitzien als wat je laat zien! Ze laten zien wat ze verkopen in Azië of Europa, niet in de VS.

Hun G-17's zien er zo uit, niet zoals jij beweert dat het WE T G-17's zijn. Het "Glock-logo" is slechts een G, geen Glock-logo! Er staat "Tactical" NIET "Made in Austria".
Image

Image

Zelfs dit Custom model hieronder ziet er niet uit als die van jou. Verticale slede-uitsparingen, WE-logo op grepen. HUN patenten, niet Glocks..
Image

De TAIWAN WE Airsoft website, niet een Amerikaanse. - http://www.weairsoft.com/guns/pistols-gas-blowback/g-series.html

#31 ·
2) Waar bevindt de slede zich in de cyclus? Halverwege terug in de terugslag, of vooruit bij het laden van een BB en naar "battery" gaan? 1/4. ..... 2/3, 3/4 terug of vooruit?
3) Hoe "vast" zit de loop? Nauwelijks bindend, vast?
1) Volgens de YouTube-video die ik erover heb bekeken (de man lijkt een expert te zijn in TM-systeem Glocks) beschreef hij het probleem dat ik had. Het leek een probleem te zijn met de buitenste loopnokken.
2) Het zou vastlopen bij het terugkeren naar de batterij
3) Erg vast. Als je op de achterkant van de slede tikte, bewoog het niet.

GEBRUIK ALTIJD een harde, harde, harde FIJNE Arkansas-steen om alle onderdelen van een pistool glad te maken, ECHT Staal of Airsoft
Zal ik doen.

#34 · (Edited)
Ze gaan dit model niet op hun website zetten...zo naïef zijn ze niet. En ze hadden geen reden...ze verkochten ze zonder ze op een webpagina te hoeven vermelden.

Deze eenheden hebben allemaal de productiestructuur van een WE.

Degene die je laat zien, zijn allemaal van recente productie. Je moet een nieuwe Gen 5 niet vergelijken met een oude Gen 3.

De mijne is van begin 2010...ver voor jouw tijd over wat wat is en wie wat heeft gemaakt...onder andere.

Ik heb een verhaal voor de Airsoft G42 Glock...en dat verhaal komt nooit op een website...maar het is wel in een "boek" beland.

#36 ·
Oh, en ik heb meer van de dia's gevonden... via de mensen die ze destijds van mij kochten...

#37 ·
Ik ben laat in deze discussie gekomen. Ik heb verschillende WE Glocks gehad en was er best tevreden mee.

Zijn de slede's op de latere WE Glocks echt verbeterd ten opzichte van de eerdere, en hebben de nieuwere buitenste lopen niet de neiging om na verloop van tijd te breken?

Is de originele WE Glock Gen 5, zonder de verwijderbare plaat voor een red dot sight, intern anders dan de latere waarop een red dot kan worden bevestigd?

#38 ·
Verbeterd...nee.

Snap...verminderd, door aanpassing van de gereedschappen...maar niet zo vaak meer als vroeger.

WE G17 G5....sommige...gewoon openen en inspecteren als je er een tegenkomt.