Hallo, ik heb uw hulp nodig met betrekking tot twee glocks. Umarex glock 45 gen 5 en umarex glock 17 gen 5. Welke is de beste?
Dus welke is de beste op de markt?Geweldig... nee, op geen enkele manier geweldig. Een losse QC-niveau dat VFC door Umarex wordt opgelegd, heeft veel slechte eenheden met een hele lijst problemen en defecten op de markt toegelaten.
Wat het beste is... van de twee die je hebt opgesomd. De betere eenheid zou de G17 zijn, want dat is een Full Size en de G45 is een Compact, dit komt door de iets langere binnenloop.
Maar als je het beste wilt... zal het geen van deze eenheden zijn...
Wat is dat zwakke punt? Ik heb een TM G19 gen 3.Maar die plastic slede zorgt voor zeer snelle en snelle schoten, omdat er zeer weinig massa is in vergelijking met een lichtmetalen slede.
De G3 heeft een zwak punt dat moet worden verzacht door één rubberen bus. De Gen4 heeft dat probleem aangepakt... maar het pistool is NIET GESPECIFICEERD voor 150psi werking... maar het kan het aan, maar YMMV...
De keuze tussen de Umarex Glock 45 Gen 5 en de Umarex Glock 17 Gen 5 hangt af van uw voorkeuren en behoeften. Lees ook dit artikel zodat u begrijpt hoeveel airsoft echt kostHallo, ik heb uw hulp nodig over twee glocks. Umarex glock 45 gen 5 en umarex glock 17 gen 5. Welke is de beste?
Sorry, ik geloof niet dat de TM Glock 17 of 19 de beste zijn om de voor de hand liggende reden ..... busjes helpen of niet, de slede is NOG STEEDS polymeer plastic. Op de lange termijn zal het nog steeds barsten en breken op zijn zwakke punten, het uiteinde van de loop en bij het uitwerpgebied. Ik heb ze gezien en eraan gewerkt voor airsoft speler klanten, zelfs de meest recente generaties. Scheuren beginnen zich te vormen.De beste airsoft Glock die je kunt kopen is een Tokyo Marui. Geen discussie. Hun eerste model G17 zal de meeste andere merken op de markt van vandaag overtreffen. En dat is een oud pistool.
Hun Glocks worden steeds beter met elke release, dus ik zou zeggen dat alles met de nieuwe 15mm bbu (G19 gen 3 en verder) goed zit.
Ik heb niet "puur aluminium" gezegd, en WE T adverteert de GP1799 en nieuwere G17 als "Aluminium van luchtvaartkwaliteit", wat een hoge treksterkte heeft ..... Ik was 22 jaar lang USAF-piloot, regulier en reserve. 27e Spl Ops Wing.Ik hoop dat de interne onderdelen daadwerkelijk zinklegering zijn, een hoogwaardige Zn-legering. Puur premium aluminium zou te zacht zijn...en zou snel slijten.
Hoewel deze discussie wat losse details in mijn hoofd naar boven heeft gebracht.
De WET-modellen van de Glocks die WE uitbrengt, zijn van betere kwaliteit.
Niet te verwarren met gewone WE Glocks die problemen hebben met originele gereedschappen, waardoor de lopen vastliepen en uiteindelijk braken tussen de kraag en de kamerbehuizing.
View attachment 286758
Wat is dat zwakke punt? Ik heb een TM G19 gen 3.
Je hebt niets over Zn-legering vermeld.(Snip)
... of EF Glock 17/19 in een WE T GP1799. Maar, behalve de polymeer trekker op de WE T GP1799 (een beetje teleurstellend, maar dat zijn de plastic EF en TM trekkers ook), zijn de interne onderdelen allemaal premium aluminium!
Ik heb net een volledig aluminium SAI Tier One Flat Trigger geïnstalleerd, bedoeld voor de TM G-17/19 in mijn Tan en Brushed Alum GP-1799 die ik gebruik voor IPSC en Run n Gun airsoft wedstrijden. Het was een "drop in". Ik ben er dol op.
View attachment 286757
Ten eerste, de verschillende handelsmerken zijn omdat JOUW de echte WE Tech G-17 uit de periode van 2019 is, ik weet niet wat Guges zogenaamd laat zien! Ik heb NOOIT een WE T G-17 van welke fabricagedatum dan ook gezien, met het Glock-logohandelsmerk of de patentnummers van Glock! En ik heb net een recente partij WE G-17's verkocht die ik in januari uit Taiwan kreeg!View attachment 286766
View attachment 286767
View attachment 286768
Ik heb een paar foto's van mijn WE Glock gevonden. Na een week begon hij zo vast te lopen. Ik merk dat de handelsmerken anders zijn dan die van jou, Guges. Misschien betekent dat iets, ik weet het niet. Ik hoor gewoon te veel negatieve dingen over WE om ze nog een kans te willen geven, geen woordspeling. Er zou veel positieve feedback van gebruikers voor nodig zijn om dat te laten gebeuren.
Maar er is nergens een enkel "WE T" LOGO, geen "Atom met een W" erin, geen WE-logo op de grepen, niets. Aftermarket baseplates of volledige WE T G-17 serie mags kunnen overal gekocht worden, ik heb er 20 gekocht van Evike en Airsoft GI in LA! Niets op je vele foto's bewijst dat het WE Tech G-17 is! De vingeruitsparingen op de slede die je laat zien, zijn op GEEN ENKELE WE Tech G serie GBB te vinden! WE's hebben allemaal diepe sleuven, niet wat je op de foto laat zien!Die van mij zijn echte WE's... alleen omdat je er nog nooit een uit de eerste hand hebt gezien met deze markeringen, wil niet zeggen dat ze niet bestaan. Het betekent gewoon dat ik meer verbonden ben/was met de industrie. Dit zijn legitieme WE's alleen voor Azië met volledige markeringen... zoals opgemerkt door de klassieke WE gas magazine plaat.
View attachment 286770
en hun extra versiering... ze hebben ook het Glock-logo op hun magazijnen vervangen.
View attachment 286771
1) Volgens de YouTube-video die ik erover heb bekeken (de man lijkt een expert te zijn in TM-systeem Glocks) beschreef hij het probleem dat ik had. Het leek een probleem te zijn met de buitenste loopnokken.2) Waar bevindt de slede zich in de cyclus? Halverwege terug in de terugslag, of vooruit bij het laden van een BB en naar "battery" gaan? 1/4. ..... 2/3, 3/4 terug of vooruit?
3) Hoe "vast" zit de loop? Nauwelijks bindend, vast?
Zal ik doen.GEBRUIK ALTIJD een harde, harde, harde FIJNE Arkansas-steen om alle onderdelen van een pistool glad te maken, ECHT Staal of Airsoft